سیل جدید فعالیت‌ها

cube

دو روز پیش در جلسه هفتگی استارتاپی شیراز، یکی از دوستان بیان کرد که دیگه وبلاگت رو کنار گذاشتی. این جمله به سان یک جرقه و شاید هم ایجاد انگیزه برای من عمل کرد تا چیزی رو که دو سال پیش شروع کرده بودم سریعتر با برنامه جدید فعال کنم. سال گذشته برنامه‌های وبلاگ به صورت روزانه با 6 موضوع مختلف بود که بعد از مدتی تصمیم گرفتم هر هفته در مورد یک موضوع مطلب بنویسم و موضوعات بیشتری نیز به مطالب وبلاگ اضافه کنم. عمده موضوعات انتخابی به مطالب تخصصی و حوزه‌های فعالیت  من مربوط خواهد بود.

استارتاپ‌تی‌وی و جلسات هفتگی استارتاپی شیراز به عنوان اولویت‌های اول من در بعد کاری هستند. در یکی از جلسات هفتگی استارتاپی شیراز که در بنیاد توانگران کارآفرین نور برگزار شد، یکی از دوستان روشن دل ایده‌ای را مطرح کردند که اخیراً با حضور چند نفر از اعضای جامعه استارتاپی شیراز به جمع‌آوری اطلاعات، نیازسنجی و اعتبارسنجی پرداختیم. روند جمع‌آوری اطلاعات همچنان در حال پیگیری هست و اگر کسی علاقه‌مند به همکاری با این گروه باشه، با کمال میل خواهیم پذیرفت.

با توجه به اهمیت زبان انگلیسی و علاقه زیاد به نوشتن متون انگلیسی، اخیراً نویسندگی برای یکی از وب‌سایت‌ها به زبان انگلیسی رو شروع کردم که به زودی منتشر میشه.

در حوزه تخصصی، زمینه کاری رو به طور کامل مشخص کردم که در آینده Social Media Marketing رو ادامه خواهم داد. یکی از موضوعاتی که در آینده به صورت تخصصی در وبلاگم خواهم نوشت بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی خواهد بود.

– – –

پی‌نوشت: با تشکر از اینکه وبلاگ من رو دنبال می‌کنید.

 

اشتراک گذاری: