اپلیکیشن Run Keeper

RunKeeper

از روزی که تبلت‌ها و سیستم‌عامل‌های جدید وارد عرصه تکنولوژی شدن، مسیر تولید نرم‌افزارا به سمت اپلیکیشن‌ها با توجه به بستر سیستم‌عاملشون رفت. بیشتر نرم‌افزارهایی که روی کامپیوترهای شخصی داریم، در تلاشن که نسخه‌های iOS و اندروید خودشون رو منتشر کنن. علاوه بر نرم‌افزارا، تمامی سایت‌ها اپلیکیشن‌های مربوط به خودشون رو عرضه کردن. فیسبوک، توییتر، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی در این راه پیش‌قدم بودن. در این پست، 90 اپلیکیشن برتر iOS رو می‌تونید ببینید.

اپلیکیشنی که امروز می‌خوام معرفی کنم، Run Keeper هست. این اپلیکیشن که تا کنون بیش از 28 میلیون کاربر داره برای ثبت اطلاعات ورزشی مانند دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و حتی قدم زدن با استفاده از GPS کاربرد داره. این اپلیکیشن میزان کالری مصرف شده در زمان فعالیت‌ها و سایر اطلاعات رو نشون میده. می‌تونید هدف فعالیت ورزشی روزتون رو مشخص کنید، مثلاً 5 کیلومتر پیاده‌روی در روز، و این اپلیکیشن وقتی به هدف روزانه برسید به شما اطلاع میده.

شاید یه انگیزه خوب برای ورزش کردن و رسیدگی به سلامتی باشه. پیش از این اپ‌های این چنینی بر روی تردمیل‌ها تعبیه شده بود. تردمیل مضرات خودش رو داره و فواید دویدن و پیاده‌روی طبیعی رو به طور کامل نداره، با وجود این اپلیکیشن شما می‌تونید پیاده‌روی روزانه داشته باشید و بدونید چند قدم و چند کیلومتر راه رفتین.

این اپلیکیشن رایگان رو از        آیتونز        گوگل‌پلی        دانلود کنید.

اخبار RunKeeper رو در سایت Mashable دنبال کنید.

اشتراک گذاری: