اینستاگرام

 

Instagram

سلام، روز پنجشنبه متاسفانه موفق به پست مطلب نشدم. به همین علت امروز مطلب روز پنجشنبه رو پست می کنم.

اینستاگرام یک اپلیکیشن برای ثبت وقایع تصویری است. این اپلیکیشن بر اسمارت فون ها نصب میشه و پروفایل تحت وب آن برای کاربران در دسترس هست. علاوه بر این اددآن ها و اپلیکیشن های کمکی زیادی برای مشاهده عکس های ثبت شده در این اپلیکیشن وجود داره، اما امکان آپلود عکس و ویدیو تنها در خود اپلیکیشن اصلی قراره داره.

این اپلیکیشن اولین بار در 6 اکتبر سال 2010 منتشر شد و اولین بار نسخه آی او اس اون نوشته شد. این اپلیکیشن رایگان هست و از اپ‌استور، گوگل پلی یا اپلیکیشن بازار قابل دریافت هست.

یکی از کاربران اینستاگرام در بیوگرافی خودش نوشته بود: “عکس میگیریم خاطره شه، عکس بگیرین خاطره شه” در واقع علت عکس گرفتن ثبت خاطرات هست و خب چه بهتر این کار رو با دیوایسی انجام بدیم که همیشه همراه با ما هست. همونطور که منظور اینستاگرام این هست که با همون اسمارت فون یا تبلت خودتون عکس بگیرین با هر کیفیتی که هست.

این اپلیکیشن کاربرانی داره که کارهای دست ساز خودشون رو معرفی می‌کنن و از این اپلیکیشن برای تبلیغ و حتی فروش استفاده می‌کنن، پس کاربردش محدود به ثبت خاطره نیست. هر کاربری با توجه به نیاز خودش از این اپلیکیشن استفاده می‌کنه.

این اپلیکیشن مدتی پیش توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و الآن زیرمجموعه ای از فیسبوک به حساب میاد، عکس هایی که در اینستاگرام گذاشته میشه رو میشه در چند سایت مثل توییتر و فیسبوک با خود اپلیکیشن منتشر کرد.

اشتراک گذاری: