کافه فروغ

ForoughCafe

چهارشنبه‌ها روز گردشگری هست. حدود 14 هفته است که در بخش شیرازگردی، مکان‌های دیدنی و تفریحی و حتی میدان‌های قدیمی و معروف شیراز رو معرفی کردم، امروز به این فکر می‌کردم که در حین این دید و بازدید و گردش، بالاخره خستگی هم هست و آدم نیاز داره یه محل مناسب رو پیدا کنه و یه خوراکی بخوره و یک ساعتی استراحت کنه.

در معرفی باغ جهان‌نما کافه فروغ رو معرفی کردم. این کافه که روبه‌روی باغ جهان‌نما و در نزدیکی حافظیه هست، محل مناسبی برای استراحت و نوشیدن قهوه یا هر خوراکی دیگه که دوست دارین هست. اینکه گفتم قهوه واسه این بود که کافه فروغ به قهوه‌هاش معروفه. مسئولین این کافه به شدت مهربان و خوش‌برخورد هستن و واقعاً از یه محیط خوب و راحت و گرم و صمیمی بهره می‌برید. میتونین از تابلو مغازه که روی یه تخته گچی نوشته شده، حس نوستالژیک بچگی رو حس کنید.

اگه اومدین شیراز، حتماً به این کافه برید و کیک شکلاتی‌هاش رو امتحان کنید. واقعاً خوب و دلچسب و خوشمزه است. این رو هم بگم که کافه فروغ به مشتری‌هاش وایفای ارائه می‌کنه. ساعت کار هم از 11 صبح هست تا حدود 1 بعد از ظهر و ساعت 5 بعد از ظهر تا شب. منوی کافه هم متفاوت از کافه‌های دیگه است که واقعاً دیدن داره. ترجیح دادم عکسش رو نذارم تا خودتون به این کافه سر بزنین.

محل این کافه هم که رو به روی باغ جهان‌نما هست که می‌تونین در پست مربوطه آدرسش رو روی نقشه ببینید.

اشتراک گذاری: