اولین جلسه هفتگی استارتاپی شیراز

Shiraz Meetings

امروز اولین جلسه هفتگی استارتاپی شیراز برگزار شد. جلسات استارتاپی با هدف شبکه سازی برای گسترش اکوسیستم و بستر فناوری اطلاعات در شهرمون شیراز هست. پیش از این جلسات میتاپس در مشهد، روشن‌شو در اصفهان و جلسات باز نرم‌افزاری در تبریز، همفکر در تهران، فعالیت‌های این چنینی رو در شهرهای خود شروع کردن و ما هم در شیراز، با مشورت با دوستان فعالمون در شهرهای دیگه، اولین جلسه هفتگی استارتاپی رو برگزار کردیم.

جلسه رو با معرفی خودمون و اینکه چطوری با جلسه آشنا شدیم و چه انتظاری از جلسه داریم شروع کردیم و در ادامه با بیان برنامه‌های آینده هر کسی هم صحبت خودش رو پیدا کرد و هر گروهی صحبت‌های خودش رو دنبال کرد.

این جلسات به صورت هفتگی برگزار میشه، پوشش رسانه‌ای رویداد رو میتونید در لایوبلاگ استارتاپ‌تی‌وی ببینید که حامی رسانه‌ای ما شدن تا بتونیم برای پیشرفت اکوسیستم خودمون، یک مستندسازی خوب و مناسب داشته باشیم.

از هفته آینده، جلسات به صورت گروهی دنبال میشه و افراد تجربیات و دانششون رو با هم به اشتراک میذارن.

– – –

پی‌نوشت ۱: خیلی خوشحالم که این جلسه برگزار شد و افراد تونستن لینک‌های مناسبی برای ادامه فعالیت‌هاشون پیدا کنن.

پی‌نوشت ۲: بعد از لین استارتاپ ماشین تصمیم داشتم دیگه هیچ‌جا دو مسئولیت نداشته باشم، ولی خب باز با داشتن دو تا مسئولیت، برنامه به خوبی پیش رفت.

پی‌نوشت ۳: ممنونم از خانم آل‌موسی (دخترخاله عزیزم) که به عنوان عکاس و عضوی از تیم استارتاپ‌تی‌وی در کنار ما حضور داشت.

پی‌نوشت ۴: وویس جلسه رو می‌تونید از این لینک دریافت کنید. به همین علت من گزارش متنی از جلسه ننوشتم، به نظرم شنیدن وویس خیلی بهتره.

اشتراک گذاری: