گردهمایی آزاد علاقه‌مندان وب و موبایل

swshiraz

بعد از برگزاری استارتاپ‌ویکند شیراز، موج و هیجانی در بین شرکت‌کنندگان استارتاپ‌ویکند، علاقه‌مندان و مخاطبان عرصه وب ایجاد شد که این هیجان پایه و اساس گسترش اکوسیستم کارآفرینی در شهر و استان هست. برای کنترل و مدیریت این هیجان، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی یکی از مهم‌ترین مواردی هست که فعالان این عرصه در برنامه کار خودشون قرار میدن.

این گردهمایی، به میزبانی شرکت ونداد پارس در مرکز رشد فناوری اطلاعات در علوم پزشکی، امروز ساعت 12 الی 14 برگزار شد. آقای رشیدی، مدیرعامل ونداد پارس و نماینده رسمی استارتاپ‌ویکند در شیراز این جلسه رو آغاز کردن. ایشون در مورد حفظ ارتباط و آشنایی بیشتر با فعالان این عرصه صحبت کردن.

آقای پاداش با صحبت‌های بسیار ویژه‌شون در مورد قوانینی در عرصه کسب و کار و بهینه کردن رفتار و کردار حرفه‌ای صحبت کردن و قانون بسیار کاربردی 101010 رو بیان کردن. این قانون میگه: شما وقتی تصمیمی می‌گیرید یا عملی انجام میدین، باید 10 دقیقه بعد ازش راضی باشین، 10 ماه بعد ازش راضی باشین و 10 سال بعد هم ازش راضی باشین.

آقای امرایی هم مباحث فنی‌تری رو بیان کردن در کسب و کار و طراحی، و شرکت‌کننده‌ها سوالاتشون رو پرسیدن.

بعد از پذیرایی که شرکت ونداد پارس تدارک دیده بود، پرسش و پاسخی برگزار شد و از شرکت‌کننده‌ها درخواست شد فرم‌هایی رو شامل “زمینه فعالیت، علاقه‌مندی، تخصص و نیازمندی‌ها” پر کنن تا موضوعات جلسات آینده و همچنین دوره‌های آموزشی بعدی نیازسنجی بشه.

این گردهمایی و جلسات بعد از این، همه با هدف گسترش اکوسیستم کارآفرینی برگزار شده و می‌شوند و خواهند شد. پیشنهادات و نظرات خودتون رو برای ما بنویسید.

 

اشتراک گذاری: