ویزای جستجوی کار – به روز رسانی مرداد ۱۳۹۸

Bank Statement

سلام و وقت بخیر

من البته یادمه، امیدوارم شما هم یادتون باشه که بارها اشاره کردم پیگیر به‌روزرسانی‌های سایت سفارت آلمان باشید. در آخرین به‌روزرسانی، مبلغ تمکن مالی مورد نیاز برای درخواست ویزای جستجوی کار افزایش پیدا کرده.

اگر یادتون باشه، قبلاً در مورد تمکن مالی نوشته بودم که حداقل با ۴۳۲۰ یورو، معادل ریالی رو باید توی حساب بانکی‌مون داشته باشیم. این مبلغ در ویزاهای اخیر ثبت شده و در فرودگاه ورودی در آلمان هم ارز همراه مسافر چک شده (به صورت تصادفی)

مدارکی دال بر تمکن مالی جهت تأمین هزینه‌های کل مدت اقامت
گواهی بانکی مبنی بر موجودی حداقل معادل ۴۳۲۰ یورو در حساب بانکی خودتان در ایران، از اول سپتامبر ۲۰۱۹ موجودی باید ۵۱۰۰ و از اول ژانویه ۲۰۲۰ باید ۵۱۱۸ یورو باشد.
(در روادید شما قید خواهد شد که این مبلغ می‌بایست در زمان ورود به آلمان همراه شما باشد و شما پس از ورود می‌بایست در آلمان یک حساب بانکی بلوکه (Sperrkonto) باز کنید).
و یا تعهدنامه (دعوت‌نامه رسمی – Verpflichtungserklärung) مطابق مواد ۶۶ و ۶۸ قانون اقامت آلمان
(قدیمی‌تر از ۶ ماه نباشد، هدف از اقامت: جستجو برای کار: توان مالی تعهددهنده (دعوت‌کننده) می‌بایست اثبات و تأیید شده باشد!)

همون‌طور که احتمالاً این صفحه رو بوکمارک کردین، می‌دونین که مدارک مورد نیاز برای مصاحبه برای هر نوع اقامتی در آلمان رو می‌تونید در این لینک پیدا کنین.

راهنمای درخواست روادید جهت جستجوی کار

این هم به صورت مستقیم لینک مربوط به چک‌لیست ویزای جستجوی کار.

سعی کنین هر ماه سایت سفارت رو چک کنین. من هم تلاش می‌کنم همیشه به‌روزرسانی‌ها رو اعلام کنم.

موفق باشید.

اشتراک گذاری: