ویکی شاپیا

wikishoppia

طبق روال یکشنبه های گذشته، با معرفی سایت ویکی شاپیا  وبلاگم رو آپ میکنم، از روزی که این تصمیم رو گرفتم برام خیلی مهم بود که سایت های داخلی که توسط گروه های داخلی طراحی میشن رو معرفی کنم، به دو منظور،

یکی اینکه نشون بدم گروه های طراحی سایت بسیار قوی تو کشورمون هستن

دوم هم اینکه نشون بدم خلاقیت و ایده جدید همیشه هست

از اونجایی که خودم با این سرویس خیلی کار نکردم، از معرفی خودشون استفاده میکنم

به ویکی‌شاپیا خوش آمدید!

تجربیات با ارزش ترین داشته های انسان ها هستند زیرا  بخشی از زندگیشان را صرف بدست آوردن آنها کرده اند. ولی ما آنقدر زمان نداریم که بتوانیم همه چیز را به شخصه تجربه کنیم و این اصل سنگ بنای ویکی‌شاپیا است.

آنچه امروزه ما برای کسب اطلاعات درباره یک محصول با آن مواجهیم حجم عظیمی از اطلاعات در محیط های مختلف اجتماعی آنلاین و آفلاین مانند فروم ها، سایت ها، نشریات و … می باشد که اکثراً مطالب از هم گسسته، نادرست، قدیمی و گاها غرض ورزانه اند. در این میان یافتن اندک مطالب مناسب که کاربر را در خرید موثر یاری می کند، فرآیندی بسیار دشوار  می باشد که گاها از آن صرفنظر می کنیم و اقدام به خرید بی اطلاع می نماییم، طبعا این اقدام مسبب دودلی زمان تصمیم و پشیمانی پس از خرید است.

ویکی شاپیا یک جمع دوستانه است که کاربران آن میتوانند تجربیات و دانش خود را از محصولاتی که خریده اند یا درباره آن اطلاعات کافی دارند با دیگران به اشتراک بگذارند و از دانش و تجربه دیگران برای انتخاب و تصمیم بهتر استفاده نمایند.

ماموریت ویکی‌شاپیا ایجاد تجربه ای متفاوت از خرید است.

اشتراک گذاری: