تماس تلفنی با ایران

Call

سلام

حتماً پیش اومده که خانواده‌هاتون جایی باشن به اینترنت دسترسی نداشته باشن یا به هر دلیلی تماس از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل واتزاپ و غیره امکان‌پذیر نباشه، تو چنین شرایطی، شما چه راه‌حلی دارین؟

امروز می‌خوام چند تا از اپلیکیشن‌هایی که امکان تماس تلفنی با خط ثابت یا موبایل رو دارن معرفی کنم.

اپلیکیشن VoipStunt

این اپلیکیشن نسخه ویندوز، مک و اندروید داره. فکر نمی‌کنم نسخه iOS داشته باشه. وقتی می‌خواین تماس بگیرین، هزینه مکالمه رو می‌نویسه به ازای هر دقیقه. مکالمه داخلی اروپا رایگانه، تماس به ایران از آلمان، هر دقیقه ۱۵ سنت.

با این اپلیکیشن اسمس هم می‌شه فرستاد که قیمت هر پیام اگر اشتباه نکنم ۲ سنت باشه.

اپلیکیشن Pinngle

این اپلیکیشن مشابه با واتزاپ هم امکان برقراری تماس صوتی و ویدویی با کسایی که عضو اپلیکیشن هستن رو داره و هم قابلیت تماس با کسایی که عضو این اپلیکیشن نیستن. با قابلیت Pinngle-out. فعلاً برای تماس به ایران رایگانه.

اپلیکیشن Skype

اسکایپ هم به صورت معمول برای تماس با افرادی که عضو هستن استفاده می‌شه، اما قابلیت تماس با شماره موبایل رو هم داره که اگر تا حالا از این قابلیت استفاده نکردین، امکان یک ساعت مکالمه رایگان رو می‌تونین بگیرین.

اپلیکیشن MobileVoip

این اپلیکیشن هم مشابه VoipStunt هست و به راحتی می‌شه با خط ثابت یا موبایل افراد تماس بگیریم.

و در پایان اگر هیچ‌کدوم از اینا کمکی نکرد و موفق نشدین، در صورتی که سیم‌کارت ایران‌تون رو دارین، می‌تونین از خدمات رومینگ استفاده کنین و راحت تماس بگیرین.

در مورد سیم کارت اینجا، طرحی که من دارم، امکان تماس با اروپا و ترکیه رو داره و متاسفانه امکان تماس با ایران و آمریکا رو نداره. پس در مورد سیم‌کارت نمی‌تونم راهنمایی کنم.

امیدوارم البته این پست هیچ‌وقت به دردمون نخوره و همیشه عزیزانمون به اینترنت دسترسی داشته باشن.

 

اشتراک گذاری: