سایت و اپلیکیشن TV Time

TV Time

سلام

چند پست قبل‌تر، اشاره کوتاهی به این سایت و اپلیکیشن داشتم.

وب‌سایت       اپلیکیشن اندروید        اپلیکیشن iOS

خب، اگر علاقه زیادی به تماشای سریال دارین، به عبارت خلاصه‌تر اعتیاد به سریال دارین [ایموجی نیش باز یا همون D:]، و دوست دارین که از زمان پخش قسمت‌های بعدی سریال در حال پخش‌تون به موقع مطلع بشید، یه راهکار درست و حسابی وجود داره که وب‌سایت TV Time برای من و هم‌نوعان من فراهم کرده.

مرسی ازش!

من رو که مثل همه شبکه‌های اجتماعی دیگه راحت می‌شه پیدا کرد، مثل همه جاهای دیگه، با هویت واقعی خودم عضوم! البته کم‌کم دارم از این بابت می‌ترسم! با همین فرمون یا به محو آنلاین نزدیک می‌شم یا هویت غیرواقعی [ایموجی خنده هیستیریک]

خب بگذریم از من و شبکه‌های اجتماعی، گرچه می‌تونه موضوع یکی از پست‌های آینده باشه!

یکی دیگه از خوبی‌های این اپلیکیشن اینه که می‌تونیم نظر بنویسیم، احساساتمون رو از سکانس‌های مختلف سریال منتشر کنیم و با سایر علاقه‌مندان سریال مباحثه کنیم.

به عنوان آدمی که خیلی سریال می‌بینه و گاهی هم خیلی تحت‌تاثیر قرار می‌گیره، خوندن نظرات بقیه و گاهی هم نوشتن نظر، خیلی بهم کمک می‌کنه که اون حس رو از ذهنم خارج کنم، به قول خارجیا get it out of one’s system

یه قابلیت بامزه این اپلیکیشن هم اینه که بهتون می‌گه چقدر از عمرتون رو برای تماشای سریال “استفاده” کردین! نمی‌گم تلف کردین، چون قطعاً اینطور نیست!

امیدوارم این سایت و اپلیکیشن به دردتون بخوره.

اشتراک گذاری: