جشنی ویژه – سالگرد اکران Interstellar

Interstellar

سلام

نمی‌دونم می‌شه گفت تولدت مبارک یا نه، به هر صورت ۷ نوامبر یکی از روزهای مهم تاریخ سینمای جهانه. روزی که فیلم فوق‌العاده زیبا و هیجان‌انگیز Interstellar اکران شد.

شاید بد نباشه یکی از موسیقی‌های متن این سریال رو بشنوید که در جای خود اعجابی از موسیقیه. پر از احساس.

هیچ عکسی نتونستم پیدا کنم که عظمت این فیلم رو نشون بده، اصلاً هیچی نیست عظمت این فیلم رو نشون بده. خودتون اگر ندیدین، همین امشب ببینین.

لینک فیلم Interstellar در IMDB

لینک فیلم میان‌ستاره‌ای در ویکی‌پدیا

لینک فیلم Interstellar در Wikipedia

لینک فیلم Interstellar در Netflix

این پاراگراف رو در مورد نویسنده و نگارش فیلم‌نامه حتماً بخونید:

نویسنده جاناتان نولان توسط کارگردان اسپیلبرگ استخدام شده بود تا فیلمنامه را بنویسد، و به مدت چهار سال روی فیلمنامه کار کرد. او برای یادگیری علوم، درس نظریه نسبیت را در دانشگاه مؤسسه فناوری کالیفرنیا برای نوشتن فیلمنامه خواند. جاناتان گفت که نسبت به پایان برنامه شاتل‌های فضایی و تأمین مالی نشدن مأموریت سفر بشر به مریخ بدبین بوده‌است. نویسنده از فیلم‌های آخرالزمانی مانند وال-ئی و آواتار الهام گرفته‌است.

مجله انترتینمنت ویکلی در اظهار نظری گفت: «او داستان خود را در آینده‌ای که ویران شده قرار داده ولی با جامعه‌ای که ناامیدی را قبول نمی‌کند.»

کریستوفر نولان بر روی چند فیلمنامه علمی تخیلی دیگر کار کرده بود، اما تصمیم گرفت تا فیلمنامه بین ستاره‌ای را برای کارگردانی انتخاب کند. کریستوفر از همان اول با جاناتان در مورد کاهش منابع روی زمین در آینده‌ای نزدیک، هم‌عقیده بود. محیط فیلم از کاسه گرد و غبار که در جاهایی در آمریکا در زمان رکود بزرگ دهه ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد، الهام گرفته شده‌است.

حتماً این فیلم رو ببینید.

اشتراک گذاری: