بازی تاج و تخت

Game of Thrones

سریال بازی تاج و تخت یا Game of Thrones که تو شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های GOT یا گات می‌تونین دنبالش کنین (بهتره دنبال نکنین) یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این روزهاست. این سریال بر اساس رمانی با همین نام، نوشته جرج آر.آر مارتین ساخته شده. البته فصل آخر این رمان هنوز منتشر نشده، اما فصل آخر سریال ساخته شده و تا چند هفته دیگه پخش این سریال تموم میشه. پس اگر ترجیح میدین یه سریال رو وقتی ببینین که تموم شده باشه، الآن وقتشه. خیلی هم خوش به حالتون، نیازی نبوده دو سال برای انتشار فصل آخرش صبر کنین.

ساخت این سریال از سال ۲۰۱۰ شروع شده، و اولین فصل از سریال سال ۲۰۱۱ پخش شده. بالاخره بعد از حدود ۹ سال، این سریال در سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسه. به گفته چندی از بیننده‌ها، خوشحالن که در سال‌های پخش این سریال زندگی می‌کردن.

یکی از برجستگی‌های این سریال، آهنگ‌های فوق‌العاده است و اگر ایرانی بودن یک شخصیت تاثیرگذار باعث می‌شه سریالی رو ببینید، باید بگم آهنگساز این سریال رامین جوادی و ایرانی الاصله. لیست فیلم و سریال‌هایی که رامین جوادی آهنگسازشون بوده واقعاً فوق‌العاده است.

قبل از دیدن این سریال، با هیچ‌کسی در موردش حرف نزنین و اجازه ندین سریال رو براتون Spoil کنن. این سریال یه شاهکار به تمام معناست، از هر نظر، حتی اگه با سلیقه من جور نباشه (که جور نیست و من خیلی این سریال رو دوست ندارم). هیچ‌چیزی از ارزش‌های این سریال کم نمی‌کنه.

بازی تاج و تخت در HBO

بازی تاج و تخت در IMDB

بازی تاج و تخت در ویکی‌پیدا

بازی تاج و تخت در Wikipedia

طبیعیه که پیشنهاد می‌دم سریال رو به زبان اصلی تماشا کنین، با توجه به اینکه در ایران قانون کپی وجود نداره یا رعایت نمی‌شه، می‌تونین از سایت‌های مختلف دانلود کنین.

بهتره هیچ‌کدوم از بازیگرهای سریال رو تو شبکه‌های اجتماعی دنبال نکنین که سریال واستون Spoil نشه. میخ‌کوب یه آخر هفته بشینین و همه سریال رو تند تند پشت سر هم ببینین. فصل آخر ۶ قسمته که تا امروز سه قسمتش پخش شده، چیزی تا پایان انتظار نمونده.

هشتگ‌ها رو هم دنبال نکنین، اصلاً زمانی که تصمیم به دیدن این سریال گرفتن، با همه سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و همه آدم‌ها قطع ارتباط کنین.

من قربانی Spoil هستم، یکی از علت‌هایی که این سریال جذابیت کافی رو برام نداشت همین بود، شما قربانی نشید.

در آخر اینکه، سریال رو با کیفیت ۱۰۸۰ رو تلویزیون و با اسپیکرهای عالی ببینین.

اشتراک گذاری: