کوله پشتی ۹۸

Backpack

قصه کوله‌پشتی چیه؟ شاید یه چالش یا شاید هم یه تکنیک که امیر مهرانی عزیز طراحی کرده. تو کوله‌پشتی شما چیه؟

کوله‌پشتی یک پویش است که با نوشتن پاسخ‌مان به سه پرسش، هم می‌خواهیم خودمان را مرور کنیم و هم تجربیاتمان را در اختیار دیگران بگذاریم و شاید آنها هم بتوانند از زاویه‌ای جدید به مسائل خود نگاه کنند.

چه کاری قرار است انجام بدهیم؟
سوالات زیر را بخوانید و در ویرگول بنویسید و به‌جمع کوله به‌دوش‌هایی بپیوندید که می‌خواهند در زندگی رو به جلو قدم بردارند و همزمان به دیگران هم کمک کنند که قدم بردارند.

۱- فرض کنید کوله‌پشتی دارید که قرار است در آن تجربیاتی را از سال ۹۷ بگذارید و با خود به سال ۹۸ ببرید. تجربیات مثبتی که همراه داشتن آنها به شما کمک می‌کند نسبت به سال قبل فردی توانمندتر بشوید. در کوله‌ی خود چه تجربیاتی را قرار می‌دهید؟

۲- برای حرکت در مسیر زندگی باید سبک و چابک بود. چه مواردی را از کوله‌ی خود خارج می‌کنید که در سال ۹۷ باقی بماند و شما سبک‌تر حرکت کنید؟ چیزهایی که از کوله‌ خارج می‌کنید مثلا می‌تواند تجربیات ناخوشایند یا ناراحتی‌ها باشد.

۳- فرض کنید در پایان سال ۹۸ بیشتر آن فردی شده‌اید که شبیه خود ایده‌آل شما است. در این صورت چه ویژگی‌ها و رفتارهایی باید در شما تقویت شود؟ چه چیزهایی را در کوله‌ی خود می‌گذارید که کمک می‌کند این ویژگی‌ها در شما تقویت شود؟

سال ۹۷ برای من پر از اتفاق و پر از تجربه بود، سالی که خیلی چیزا رو یاد گرفتم، خیلی برای زندگی و آرزوهام تلاش کردم، سالی که لحظه‌های خیلی عجیبی رو برای من رقم زده.

من برای سال ۹۸، فقط و فقط صبوری رو با خودم برمی‌دارم. سبک‌بار ترین حالت ممکن میرم به استقبال سال ۹۸!

پایان سال ۹۸، اگر عمری باقی باشه، خیلی حرفا برای گفتن خواهم داشت.

به قول خارجیا Stay tuned

– – –

کوله‌پشتی سال ۹۵ 

 

اشتراک گذاری: