شروعی بر سال ۱۳۹۳

writing

بعد از چندین و چند روز غیبت، سلام. آخرین نوشته‌های وبلاگ مربوط به روز اول فروردین و آخرین پست خدافظی و حلالیت طلبی پیش از سفر رو روز ۷ فروردین ارسال کرده بودم. بامداد ۸ فروردین عازم سفر عرفانی حج بودیم. ابتدا مدینه و زیارت پیامبر و ائمه و بعدش از اون زیارتی در کنار کعبه که من ترجیح میدم اسمش رو بذارم “سیاحت روح”.

به واسطه شلوغی روزهای ابتدایی سال و بعد از اون سفر و خستگی بعد از سفر، وبلاگم حدود سه هفته در سکوت کامل به سر می‌برد. یکی از دل نگرانی‌های من این بود که بعد از برگشت “دست به قلم شدن” یا همون “نوشتن” برام سخت بشه که البته به جز تایپ کردن، سختی دیگه‌ای نداره.

یکی از انتظاراتی که از خودم داشتم این بود که بعد از سفر، یه سفرنامه کامل تهیه کنم و تمامی خاطرات سفر و احساساتم رو بنویسم. روزی که به شیراز رسیدیم، عکس‌هایی که با گوشی گرفته بودم (با دوربین اصلاً عکس نگرفتم) یکی یکی پاک شد، اسمش رو بذاریم ویروس یا مشکل گوشی یا هر چیزی، این اتفاق واسه من مث یه نشونه بود که شاید باید حافظه‌ام رو تقویت کنم و خاطرات سفر رو توی ذهنم ثبت و نگهداری کنم. پس از این فکر بیرون اومدم. اما بعدها در سایر دلنوشته‌ها اگر خاطره مرتبطی به ذهنم برسه در “پی‌نوشت” بیانش خواهم کرد.

۱ سال و ۴ ماه و ۳ روز از راه‌اندازی وبلاگ فعلی می‌گذره، در این ۱۶ ماهی که گذشته، بخش‌های مختلفی به وبلاگ اضافه و کم شده، برنامه‌های روزانه، معرفی موسیقی، سایت، سریال، فیلم‌سینمایی، نرم‌افزار، اپلیکیشن و اماکن گردشگری شیراز، بخش‌هایی بود که به مرور به ساختار وبلاگ اضافه شدن. در طول زمان، با توجه به فعالیت‌های مختلف، غیبت طولانی برای پست مطالب داشتم. با توجه به فعالیت‌های فعلی و گستردگی کارهای روزانه، تصمیم دارم در نوشتن پست‌ها دقت بیشتری به خرج بدم و پست‌های پربارتری بذارم. از این رو، برنامه هفتگی مطابق قبل پیش نخواهد رفت و در هفته‌های مختلف پست‌های مختلفی از بخش‌های مختلف خواهم گذاشت. همچنین، بخش‌های تخصصی‌تر مطابق رشته تحصیلی خودم اضافه خواهند شد.

– – –

پی‌نوشت: ممنونم از اینکه وبلاگ من رو می‌خونید.

اشتراک گذاری: