بازی کندی کراش

CandyCrush

کندی کراش، این معظل امروزی بچه‌های گیک!!! اعتیاد عصر ارتباطات!!! بله، امروز می‌خوام یک اپلیکیشن گیک‌وارانه وابسته به ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی رو معرفی کنم.

کندی‌کراش یه بازی شاد و اعتیادآور هست که در دو نسخه وب و اپلیکیشن اسمارت‌دیوایس‌ها در دسترس هست. این اپلیکیشن وابسته به فیسبوک هست و  برای اینکه بتونین بازی رو از یه سری مرحله رد کنین نیاز به یه شبکه اجتماعی قوی از دوستان معتاد به کندی کراش دارین که براتون تیکت و لایو بفرستن. این بازی در آوریل ۲۰۱۲ در فیسبوک منتشر شد و بعد از اون نسخه اسمارت دیوایس‌ها در نوامبر ۲۰۱۲ توسعه داده و در اختیار کاربران قرار گرفت.

این بازی در نگاه اول خیلی بچگانه به نظر می‌رسه اما کم کم که جلو میره نیاز به یه استراتژی برای بازی داره، یه استراتژی دقیق و حساب شده که بشه به هدف مرحله رسید و در زمان مشخص مرحله رو به پایان رسوند. هر مرحله هدف مختص به خود و متفاوت از مراحل قبلی داره. هر چی مراحل جلو میره، این بازی سخت‌تر میشه و گاهی اون وسطا یه مرحله ساده‌تر میذارن واسه رفع استرس مراحل قبلی.

وقتی این بازی رو شروع می‌کنین یه جورایی بلند شدن از جلو بازی سخت میشه، گاهی حتی ممکنه یک ماه توی یک مرحله گیر کنین، یک ماهی که هر روز سه ساعت روی اون مرحله وقت بذارین، این سه ساعت میشه شامل زمانی که بازی می‌کنین و زمانی که انتظار می‌کشین که لایو بهتون برسه، حالا یا با توجه به زمان تعریف شده در بازی یا اینکه دوستاتون براتون لایو بفرستن.

نسخه اسمارت دیوایس‌ها رو می‌تونید از اپ‌استور یا گوگل‌پلی بگیرید.

اشتراک گذاری: