سریال دکستر – Dexter

Dexter

سلام، مطابق تمام دوشنبه‌های پیشین، با بخش معرفی سریال وبلاگ رو آپدیت می‌کنم با یه تفاوت عمده. در ۱۷ هفته گذشته سریال‌هایی رو معرفی کردم که خودم اون سریال‌ها رو دیدم یا در حال پخش هست هنوز و دارم دنبالشون می‌کنم. از این هفته تا زمانی‌که سریال جدیدی به برنامه سریال دیدنم اضافه بشه متاسفانه یا خوشبختانه سریال‌هایی رو معرفی می‌کنم که خودم اونها رو ندیدم. این مسئله از یک جنبه بسیار مثبت هست اینکه نظر شخصیم در معرفی سریال هیچ تاثیری نخواهد داشت.

برای شروع، سریال Dexter رو به عنوان اولین سریالی که خودم اون رو ندیدم معرفی می‌کنم. علت انتخاب این سریال پرمخاطب بودنش بود و اینکه همه از تمام شدنش ابراز ناراحتی می‌کردن. شاید اگر روزی بخوام سریال جدیدی به برنامه‌ام اضافه کنم همین سریال خواهد بود چرا که یک نکته مثبت داره و اون هم کامل بودن تمامی فصل‌های سریال هست.

Dexter یک سریال درام آمریکایی هست که در شبکه CBS از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ پخش میشد. این سریال در ژانرهای جنایی، درام، ترسناک و روانشناسی ساخته شده است. این سریال در ۸ فصل ساخته شده که هر فصل آن ۱۲ قسمت داره.

ترجیح میدم بیشتر از این معرفی سریال رو نخونم و بر اساس پوسترهایی که ازش دیدم، داستان رو حدس بزنم. وقتی داشتم دنبال عکس برای این پست میگشتم، تمام پوسترهای سریال خون و خونریزی رو نشون میداد و به همین خاطر حدس من این هست که این یک سریال خشن در مورد قتل و جنایت هست و از اونجایی که ژانر جنایی داره، باید اینطوری باشه که یک پلیس به دنبال یک قاتل سریالی هست. البته امیدوارم خیلی خشن نباشه و من بتونم این سریال رو ببینم.

من از این سریال تعریف زیاد شنیدم، طرفدارهای زیادی داره. اگر علاقه به ژانر جنایی و ترسناک دارین، این سریال رو حتماً ببینید.

اشتراک گذاری: