در آستانه پیشرفت

200

این پست 200 ام وبلاگ هست. من وبلاگ‌نویسی رو سال 1385 روی بلاگفا شروع کردم، بعد از اون دو تا وبلاگ ایجاد کردم و پاک کردم تا رسیدم به 20 آذر 1392 و سرآغازی دوباره وبلاگم روی وردپرس انگلیسی، اول با مطالب روزانه و دلنوشته‌ها شروع کردم. اولین بخشی که به وبلاگ اضافه شد معرفی سایت بود که حدود 42 هفته پیش شروع کردم به معرفی سایت. اغلب سایت‌های داخلی که کسب و کاری راه انداختن رو معرفی می‌کنم.

به عنوان پست 200ام خالی از لطف نیست که روند پیشین رو بررسی کنم و برنامه آینده وبلاگ رو تعیین کنم. این وبلاگ یک روزنوشت شخصی به حساب میاد. از اون دسته وبلاگ‌هایی که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توش پیدا میشه. علاوه بر مطالب روزانه، با توجه به تجربیات شخصی زندگی، تجربیات آکادمیک و دانشگاهی و تجربیات کسب و کار و دنیای واقعی مطالبی تا حالا نوشته شده که بعد از این، این نوشته‌ها سمت و سوی علمی‌تری به خودشون خواهند گرفت.

مهم‌ترین تفکر و تصمیم من این هست که علوم و تخصص‌هایی که یاد گرفتم رو با زبان ساده و ترکیبی از زندگی ملموس روزانه به همه خوانندگان عرضه کنم. همونطوری که می‌دونید پایه و اساس علم “تعامل انسان و کامپیوتر” که من تخصصی مطالعات آکادمیک روش دارم، مباحث روانشناختی و تعاملات انسانی هست. من از همین توانایی و قابلیت بالقوه استفاده خواهم کرد تا مطالب علمی رو راحت و ملموس در اختیار همگان بذارم.

امیدوارم بتونم در زمینه پیشبرد و پیشرفت زمینه تخصصیم قدمی بردارم.

اشتراک گذاری: