دوشنبه‌های چهره‌بلاگ

ChehreBlog

در تاریخ 17 تیر سایت چهره‌بلاگ رو معرفی کردم. برای ثبت وبلاگ در سایت یه قانون مهم هست. اینکه وبلاگ یا سایت شما نباید فیلتر باشه. شاید یادتون باشه که وبلاگ من روی وردپرس انگلیسی بود و فیلتر. عضو شدن در چهره‌بلاگ موجب شد که من با تشویق دوستان برای ثبت وبلاگم در چهره به فکر یک دامنه شخصی بیفتم که اگر وبلاگ رو دنبال کرده باشین، دوستان عزیز دامنه و هاست رو برای تولدم بهم هدیه دادن که جا داره همین‌جا باز ازشون تشکر کنم.

شاید روزی که هاست رو هدیه گرفتم و وبلاگ رو به طور کامل منتقل کردم، هیچ‌وقت فکرش رو هم نمی‌کردم یه روزی بشم دومین چهره در چهره‌بلاگ. این رو مدیون همه عزیزانی هستم که مخاطب من هستن و بهم رای دادن. این لطف دوستان به من باعث میشه که برای نوشتن مطالب دقیق‌تر و بهتر عمل کنم، چون ارزش یک وبلاگ به نوشته هاش و رضایت خوانندگان هست.

خب برگردیم سر چهره بلاگ و نحوه انتخاب چهره:

ChehreBlog

در صفحه “انتخاب چهره” سایت چهره‌بلاگ شما می‌تونین به سایت‌ها و وبلاگ‌ها امتیاز بدین. رای به گرافیک و محتوا زمینه هایی هست که شما می‌تونید بهش رای بدین. اگر متوجه شده باشید یه فیچر انرژی برای هر کاربر تعریف شده که با هر رای یک انرژی از شما کسر میشه. اینطوری شما چهره خودتون رو انتخاب می‌کنین. پس چهره‌ها توسط خود کاربران و اعضای سایت انتخاب میشن.

خب، حالا بریم سراغ این موضوع که دوشنبه‌های چهره‌بلاگ به چه صورت هست. طبق گفته خودشون:

“بر اساس مصوبه شورای دبیری، از این به بعد، دوشنبه هر هفته، یک وبلاگ شاخص «چهره بلاگ» را معرفی می‌کنیم. این وبلاگ شاخص می‌تواند یک «وبلاگ‌نویس قدیمی» باشد، یا یک «چهره تلویزیونی»، یا یک وبلاگ که در هفته قبلش «رشد جدی در امتیاز» داشته است. هم‌چنین کم‌کم معرفی وبلاگ‌های برتر استان‌ها و موضوعات تخصصی هم در دستور کارمان قرار می‌گیرد.”

این مصوبه مربوط به تاریخ 15 مهر هست که میشه هفته گذشته که “وبلاگ سیب کال حوا” رو معرفی کردن. این هفته، برگ سرنوشت به نام وبلاگ من رقم خورده که دوستان عزیز چهره‌بلاگ لطف کردن و وبلاگ من رو معرفی کردن. بسیار ازشون سپاسگزارم.

– – –

پی‌نوشت:

جالب‌ترین اتفاقی که می‌تونست رخ بده، تشابه شماره این پست با پست معرفی چهره‌بلاگ هست، 64 و 164

اشتراک گذاری: