سریال مظنون – Person of Interest

Person of Interest

با توجه به سایت tvcountdown فقط ۳۶ روز تا پخش فصل جدید سریال “شخص مورد نظر” باقی مونده. از اونجایی که من علاقه زیادی به اسم اصلی فیلم و سریال ها دارم، ترجمه اش رو به کار نمیبرم و از مخفف انگلیسیش استفاده میکنم: Person of Interest یا PoI

این سریال در شبکه CBS در روزهای سه شنبه پخش میشده و ۳۶ روز دیگه در ۲۴ سپتامبر فصل ۳ این سریال پخش خواهد شد.

زمانی که مجموعه جنگ ستارگان ساخته شده، بشر تنها با توجه به تخیل قوی چنین فیلمی رو ساخته، اما امروزه با توجه به پیشرفت ها می بینیم که سفر به سیاره های دیگه دور نیست.

سریال PoI، در زمینه پیشرفت تکنولوژی های کامپیوتری و امنیتی هست که به نظر من از نظر تکنولوژیکی آینده نزدیکی رو برای ما ترسیم کرده، آینده ای که خیلی دور نیست، آینده ای که با رشد فناوری های روز محسوس و ملموس هست.

از اونجایی که من علاقه زیادی به ربط دادن همه موضوعات بهم دارم، تو سریال ۲۴ همیشه با این موضوع شروع میشه که از منبعی به خبری در مورد یه حمله تروریستی آگاه شدن، سریال PoI فناوری رو معرفی می کنه که چطوری میشه از خطرات احتمالی آگاه شد. یه جورایی میشه این دو موضوع رو بهم ربط داد و نشون داد که فناوری تا کجا میتونه پیشرفت کنه.

 فصل اول این سریال ۲۳ قسمت و فصل دوم ۲۲ قسمت هست، معمولاً انتظار میره فصل های هر سریال تعداد قسمت های یکسان داشته باشن. فصل اول یک قسمت آغازین واسه آشنایی و معرفی داره در واقع، به همین خاطر یک قسمت بیشتر از سایر فصل ها داره. اگر توجه کنید اسم قسمت اول فصل اول بیشتر سریال ها “Pilot” هست.

این سریال واقعاً جذاب هست. فرصت دارین تا شروع شدن فصل بعدی، دو فصل اول اون رو تماشا کنید.

پی نوشت: شخصیت اصلی داستان، جان ریس واقعا شخصیت محشری داره.

اشتراک گذاری: