سایت مکان بین

makanbinطبق روند هر یکشنبه، امروز میخوام یه سایت معرفی کنم، روز چهارشنبه که داشتم مطالب رو واسه بخش شیرازگردی آماده می کردم، در بین سرچ ها با این سایت آشنا شدم و به نظرم اومد بد نباشه با تلاش های داخلی در حوزه گردشگری آشنا بشیم.

شاید پیش خودتون بگین وقتی از نقشه گوگل استفاده میشه که آن چنان پیشرفت یا تلاشی نیست، اما نظر من خلاف این حرف هست و معتقدم: قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

سایت مکان بین، همونطور که از اسمش مشخص هست برای اهداف گردشگری و پیدا کردن محل اماکن مختلف راه اندازی شده و تا کنون 6 استان رو پوشش داده.

سايت مکانبين، سايت جامع اطلاعات ايرانگردی است که اطلاعات دقيقی را از شهرها و استان های ایران در اختيار شما قرار می دهد.

مکانبین یک پرتال است که شامل مجموعه سایت هایی است که هر یک به استانی اختصاص دارد و اطلاعات مربوط به مراکز خرید، مراکز تفریخی و توریستی، اماکن تاریخی و باستانی، مراکز خدماتی و… در آن با مشخصات کامل آن در قالب نقشه های ماهواره ای گنجانده شده است.

makanbin

چیزی که تو این سایت توجه من رو به خودش جلب کرد، دسته بندی کردن مراکز با رنگ های متفاوت pin آنها روی نقشه بود که به نظرم خیلی بهتر از اشکال هندسی موجود در نقشه ها جواب میده. شاید برای افرادی که از اسمارت فون استفاده ای غیر از تلفن معمولی دارن، مثل استفاده از foursquare، این سایت مفید نباشه. اما همه تخصص یکسان و آشنایی با اسمارت فون و تبلت و اینترنت و سایت های عضویتی ندارن. این سایت بدون عضویت امکانات مناسبی رو در اختیار مسافران و گردشگران و سایرین قرار میده.

یه نکته دیگه که متوجهش شدم اینکه سرعت اینترنت خیلی بالا نمیخواد و خیلی راحت نقشه رو لود میکنه.

اشتراک گذاری: