کارگاه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

post383-contentmarketing

ثبت نام در کارگاه “تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی”

خیلی سال می‌گذره از اولین باری که سر کلاس حل تمرین ایستادم و به بچه‌ها درس دادم.

خیلی سال می‌گذره از روزهایی که مدرس بودم و شاگرد خصوصی داشتم.

خیلی سال می‌گذره از برگزاری اولین رویداد استارتاپ ویکند شیراز (آبان ۹۲)

خیلی سال می‌گذره از اولین باری که تو یک رویداد به عنوان منتور حضور داشتم

خیلی سال می‌گذره از کل رویدادها، جلسات همفکر و هفتگی و … که برگزار کردم یا جز تیم برگزاری بودم.

از همون قدیم‌ها، حوزه آموزش رو دوست داشتم، دوست داشتم دانش، تخصص، تجربه و هر آنچه یاد گرفتم رو با بقیه به اشتراک بذارم، یا حتی اگر در حوزه‌ای تخصص ندارم، فضایی فراهم کنم برای آموزش، مثل برگزاری رویداد، جلسات استارتاپی و کارگاه‌های آموزشی

وظیفه خودم می‌دونستم حالا که من مسیر و راهی که استعداد داشتم و می‌تونم از اون راه کسب درآمد کنم رو خیلی دیر پیدا کردم، فضایی ایجاد کنم بقیه زودتر از من پیشرفت کنن.

هر رویداد و کارگاهی رو با کمک سایر دوستان برگزار کردم، دقیقاً با همین هدف بود، بارها شنیدم که برای منفعت شخصی و مالی این کار رو انجام میدم که شاید بد نباشه همین جا بگم، توی هر رویداد از حداقل ۱۰۰ هزار تومان (استارتاپ ویکند)، تا حداکثر ۵ میلیون تومان (لین استارتاپ ماشین شیراز) از پس‌انداز شخصی خودم (به علت کنسل کردن اسپانسر = لغو کردن حامی روز قبل از برگزاری) هزینه کردم تا اون رویداد برگزار بشه.

همچنان، این حس و روحیه در من ماندگاره و وقتی برای رویداد و کارگاهی دعوت می‌شم علاوه بر انرژی مضاعفی که می‌گیرم، به این فکر می‌کنم که من به عنوان نماینده متخصصین این حوزه، باید انگیزه‌بخش باشم و تلاش کنم مسیر راه رو برای افرادی که در این دوره‌ها و کارگاه‌ها شرکت می‌کنن روشن کنم.

همیشه گفتم، باز هم می‌گم، من معلم نیستم، مدرسی هستم که می‌خوام ابتدای مسیر رو روشن کنم و کمک کنم شرکت‌کنندگان دوره، از من آدم‌های متخصص‌تر و بهتری باشن تا جایی که اون‌ها بهتر از من عمل کنند و پیشرفت کنند. شرکت‌کنندگان کارگاهی که من مدرسش هستم، قرار نیست مثل من باشند، قراره بهتر از من بشن. تو دنیا یکی مثل من هست و دنیا به آدم تکراری نیاز نداره. (این روحیه رو مدیون دکتر نوشادی هستم، یکی از اساتید گرانقدر حوزه مدیریت که در دانشگاه صنعتی شیراز با ایشون آشنا شدم).

جمعه این هفته، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ افتخار این رو دارم که در خدمت موسسه مردم نهاد عصر فناوران جوان باشم و کارگاه “تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی” رو با همکاری دانشگاه شیراز و irPowerWeb و سایر حامیان برگزار کنیم.

ثبت نام در کارگاه “تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی”

دوست دارم در مورد اینکه این کارگاه برای چه کسانی مناسبه کمی صحبت کنم.

هر آنکه می‌خواهد محتوایی در فضای مجازی و اینترنت منتشر کند! دقیقاً هر آنکه، چه پزشک هستید چه مهندس! چه خانم خانه‌دار و چه شاغل! چه آشپز و چه رستوران‌دار و کافه‌چی! چه دانش‌آموز و چه معلم! چه استاندار و چه شهردار!

هر کسی که می‌خواد محتوایی در فضای مجازی و وب منتشر کنه، یه جایی بالاخره کارش به Content Marketing و تولید محتوا گره می‌خوره، یه جایی که نه، از همون لحظه اول که فکر انتشار محتوا از ذهنش رد شده باشه.

ثبت نام در کارگاه “تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی”

به امید دیدار!

منتظرتون هستم.

اشتراک گذاری: