رویداد Slush

SlushSlushیک رویداد مناسب برای استارتاپ‌های اروپایی – آسیایی و مستعدان دنیای فناوری هست تا بتونن با بهترین سرمایه‌گذاران بین‌المللی، مجریان و رسانه‌ها ملاقات کنند.Slush یک رویداد دو روزه هست که پاییز هر سال برگزار می‌شه و این دوره امسال 18 و 19 نوامبر در Helsinki با حضور بیش از 10 هزار شرکت‌کننده برگزار می‌شه.

شما به صورت آزاد می‌تونید در این رویداد ثبت‌نام کنید. اما یک امکان دیگه هم وجود داره، تیم برگزاری Slush مسابقه‌ای در کشورهای مختلف برگزار می‌کنن و به عنوان جایزه به تیم برنده امکاناتی برای شرکت در این رویداد میدن. تیم برگزاری Slush قرار هست به ایران بیان. پس آماده باشید.

این مسابقه که در یک رویداد 2 ساعته برگزار میشه، به این صورت هست که شما باید استارتاپ خودتون رو در مقابل داوران ارائه بدین، 3 دقیقه برای ارائه فرصت دارین و 5 دقیقه زمان پرسش داوران هست.

استارتاپ‌هایی که باید ارائه بدن چطوری انتخاب میشن؟

تو صفحه ثبت‌نام یک نفر از اعضای تیم، به عنوان استارتاپ ثبت‌نام می‌کنه و موارد خواسته شده رو کامل می‌کنه، 8 استارتاپ برای ارائه در روز مسابقه انتخاب میشن و از طریق ایمیل به شخصی که ثبت‌نام کرده اطلاع داده میشه.

در مورد نوع استارتاپ و اینکه در چه مرحله‌ای از رشد هست محدودیتی تعیین نشده ولی طبیعتاً برای بالا بردن شانس قبولی در این آزمون می‌بایست تیم تون تشکیل شده باشه و همچنین به یک MVP رسیده باشید.

یک سری قوانین هم برای ثبت‌نام استارتاپ‌ها بیان شده که در زیر بهشون اشاره میشه:

*** قوانین ثبت نام استارتاپ ها ***

  • استارتاپی در حوزه تکنولوژی باشد(در همه زمینه ها) و به یک نسخه اولیه یا MVP رسیده باشد.
  • بیشتر از سه سال از راه اندازی نگذشته باشد.
  • بیشتر از 10 میلیون تومان سرمایه جذب نکرده باشد.

پیشنهاد میشه که پاورپوینت داشته باشید اما هر مدلی که بخواید (با اسلاید یا بدون اسلاید) می‌تونید ارائه بدین. اما باید داوران رو قانع کنید. پرزنتیشن هم به زبان انگلیسی است. اگر نمونه اولیه شما یک اپلیکیشن یا وب‌سایت هست، حتماً یک دیوایس (تبلت یا موبایل) با خودتون بیارید تا بتونید MVP رو نشون بدین.

بعد از اینکه ارائه‌ها تموم شد، تیم برنده به شور داوران انتخاب میشه، جایزه تیم برنده، امکان شرکت در رویداد Slush هست که شامل ثبت‌نام، ویزا، بلیت و اسکان میشه.

برای شرکت کردن حتماً نیاز نیست استارتاپ داشته باشین، اگر علاقه دارین می‌تونین به عنوان مهمان در این رویداد شرکت کنید. راستی شرکت در این رویداد رایگان هست.
این رویداد چهارشنبه 26 شهریور 1393 برگزار میشه. برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می‌تونید به صفحه ثبت‌نام و اطلاعیه گروه استارتاپ‌های ایران مراجعه کنید.

اشتراک گذاری: