سریال دکتر هاوس – House M.D

House

روز دوشنبه‌ها به معرفی سریال اختصاص داره. در هفته‌های گذشته تمام سریال‌هایی رو که دیدم رو معرفی کردم و زمانی که تمام سریال‌هایی که دیده بودم تموم شد با کمک سایت Followshows سریال‌های معروف و پربیننده هفته رو معرفی کردم. چند وقت پیش به این نتیجه رسیدم سری به آرشیو سریال‌هام بزنم و یکی از سریال‌هایی که ندیدم رو شروع کنم. انتخاب سریال با توجه به زمان و شرایط روحی خیلی سخته، دیدن سریال ۲۴ به تحمل بالایی نیاز داره و سریال‌های دیگه هم صبوری لازم دارن. با مشورت با دوستان، سریال House رو انتخاب کردم. امروز می‌خوام این سریال رو معرفی کنم.

House

سریال House یا House M.D. یک سریال با محوریت موضوعات پزشکی هست که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ در هشت فصل پخش شده است. این سریال با امتیاز ۹ در سایت imdb یکی از پرطرفدارترین و پربیننده‌ترین سریال‌های زمان خودش هست.

شخصیت اصلی این داستان، Dr. House هست که علاقه به حل مسائل حل نشده پزشکی داره و در هر قسمت یک بیماری عجیب رو درمان می‌کنه. البته من تازه این سریال رو شروع کردم و نمی‌دونم در ادامه چی پیش میاد. جذابیت خاصی داره که اگر به علوم پزشکی علاقه داشته باشین، دیدن این سریال بهتون توصیه میشه.

اشتراک گذاری: