Gravity

Gravity

فیلم Gravity یا جاذبه یکی از جدیدترین فیلم‌های سه بعدی هست که در ژانر علمی تخیلی که داستانش در فضای خارج از جو زمین رخ میده ساخته شده است. این فیلم داستان دو فضانورد در شاتل فضایی و اتفاقاتی که در سفر براشون پیش میاد هست. این فیلم 4 اکتبر یعنی حدود دو ماه پیش اکران شد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال جاری هست. امتیاز این فیلم در سایت imdb که رتبه را 64 رو در بین 250 فیلم برتر کسب کرده، با حدود 170هزار رای تماشاچیان، 8.5 هست.

به نظر من این فیلم باید خیلی هیجان‌انگیز باشه، هم اینکه جلوه‌های ویژه خیلی زیبایی داره و هم اینکه با بازی جرج کلونی ساخته شده است. جرج کلونی یکی از جذاب‌ترین بازیگرای آمریکاست. نقش زن این سریال رو ساندرا بالوک بازی می‌کنه. بازی‌های خوب هر دو بازیگر رو در فیلم‌های قبلی دیدیم. پس مطمئنم این فیلم با موضوع جالبی که داره، خیلی هیجان انگیز خواهد بود.

خیلی دوست دارم حس بازیگران رو از اینکه در چنین سریالی بازی کردن بدونم، فیلم‌های این چنینی که در استودیو ضبط میشن و تجسم واقعی ندارن، به نظر میاد حس خیلی جالبی داشته باشه که یه بازیگر در حالی که جلو پرده سبز نشسته تصور کنه توی فضاست و هیچ جاذبه‌ای نیست و وقتی با طناب‌های مخصوص دارن حرکتش میدن بتونی خیلی خوب از حرکات بدن برای نشون دادن بی‌وزنی استفاده کنه. باید کار سخت و در عین حال هیجان‌انگیزی باشه.

اشتراک گذاری: