سریال تقریباً انسان – Almost Human

AlmostHuman

سریال Almost Human یا تقریباً انسان، یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه Fox هست که امروز چهارمین قسمت اون پخش میشه. این سریال، در ژانر درام علمی تخیلی جنایی توسط  J. H. Wyman  ایجاد و ساخته شده است. این سریال در هفته گذشته بعد از سریال The Walking Dead در سایت Followshows پرطرفدارترین سریال بوده است.

یکی از بدترین کارهای ممکن خواندن داستان سریال هست که خب برای معرفیش چاره دیگه‌ای نیست. این سریال وقایعی که پس از پیشرفت دانش و تکنولوژی در سال ۲۰۴۸ رخ میده رو بر اساس یک داستان تخیلی به تصویر کشیده است. در توضیح ویکیپدیا، به تکامل غیرقابل‌کنترل دانش اشاره شده است.

اگر دوست دارین سریال‌ها رو هفتگی دنبال کنید و دنبال سریال جدیدی هستید، به نظر میاد داستان جالبی داشته باشه. در دنیای امروزی که پیشرفت تکنولوژی خیلی سریع اتفاق میفته به نظر میاد جالب باشه که ۳۰ سال آینده از نظر نویسنده‌ها و افراد مختلف ممکن هست چه شکلی باشه.

به نظر جالب باشه تصورتون رو از ۳۰ سال آینده بنویسید و بعد سریال و فیلم‌هایی که با محوریت آینده ساخته میشن رو ببینید و تصور افراد دیگه رو با تصور خودتون مقایسه کنید. قوه تخیل یکی از قوه‌های بسیار قوی برای خلاقیت و پیشرفت هست که اگر خوب پرورش بدید می‌تونید برای نوآوری ازش استفاده کنید.

پست در مورد سریال بود و به توانایی انسان رسید، به نظر من این سریال، باید پیشرفته‌تر شدن دستگاه‌های ساخته دست انسان نسبت به انسان رو به تصویر کشیده باشه.

واقعاً آینده از آن کیست؟ انسان یا ساخته‌های دست انسان؟

اشتراک گذاری: