مرد بارانی

RainMan

هوای بارانی امروز انتخاب فیلم سینمایی رو آسون کرد. مرد بارانی یه فیلم بسیار قشنگ ساخته سال 1988 سال تولد خودم، با بازی بسیار زیبای داستین هافمن و تام کروز هست. فیلم مرد بارانی یا Rain Man در ژانر درام با کارگردانی بری لوینسون ساخته شده است.

این فیلم در سایت imdb از 10 امتیاز 8 امتیاز را به خودش اختصاص داده که این امتیاز رتبه 239 در بین 250 فیلم برتر جهان رو داره. با توجه به سال ساخت فیلم و سایر فیلم‌های موجود در لیست 250 فیلم برتر، میشه این رو برداشت کرد که این فیلم بین بهترین ساخته های پیش از سال 2000 به حساب میاد.

همچنین برای تام کروز جوان این فیلم شاید یکی از بهترین فیلم‌ها و نقطه عطفی در زندگی بازیگری این بازیگر هست. فیلم مرد بارانی، جوایز زیادی رو به خاطر بهترین بازیگری نقش مکمل (داستین هافمن)، بهترین تصویربرداری، بهترین کارگردانی و بهترین فیلنامه رو از آکادمی اوراردز کسب کرده است. همچنین این فیلم جایزه بهترین فیلم از نگاه بازیگران و خرس طلایی را از آن خود کرده است.

– – –

پی‌نوشت:

با توجه به نظر بینندگان (امتیاز imdb) و جوایزی که این فیلم از آن خودش کرده، همچنین بازیگران خوب، این فیلم واقعاً ارزش دیدن رو داره، اگر هنوز این فیلم رو ندیدین، به نظر من همین الآن تهیه‌اش کنید.

اشتراک گذاری: