Viberسلام، مطابق پنجشنبه‌های پیشین، زمان معرفی یک نرم‌افزار رسیده. امروز می‌خوام یه اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند رو معرفی کنم. همونطوری که احتمالاً همه با Viber آشنا هستید، این اپلیکیشن برای تماس بر بستر اینترنت (Voice over IP) ساخته شده. مصرف اینترنت این اپلیکیشن واقعاً کم هست و اگر به اسمس بازی عادت داشته باشین، میتونین از اسمس رایگان این اپلیکیشن استفاده کنین.

به گفته خود وایبر: With Viber, everyone in the world can connect. Freely. با وایبر، همه می‌تونن با هم در ارتباط باشن. به صورت رایگان.

یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن این هست که روی تبلت‌های وایفای که سیم کارت ندارن هم میشه با شماره خودتون اپلیکیشن رو راه‌اندازی کنین. فقط لازمه بدونین که این اپلیکیشن همزمان روی یک دیوایس هوشمند قابل راه‌اندازی هست.

یکی دیگه از قابلیت های این اپلیکیشن، قابلیت چت گروهی هست که می‌تونین با دوستانتون یه گروه داشته باشین و به صورت گروهی چت کنین. در نسخه جدید این اپلیکیشن، استیکرهای بامزه‌ای اضافه شدن که بعضی از پکیج‌هاش رایگان هست و برخی قیمت دارن. همچنین قابلیت ارسال وویس هم به این اپلیکیشن اضافه شده که در نسخه‌های قبلی نبود.

در مورد مکالمه این اپلیکیشن بگم که سرعتش واقعاً خوب هست، قطعی نداره و خیلی راحت میشه با خارج از کشور مکالمه داشت. این اپلیکیشن حتی با GPRS ایرانسل هم کار می‌کنه.

دانلود برای iOS

دانلود برای اندروید

نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن هم توسعه داده شده که شما می‌تونین همزمان روی اسمارت فون (یا تبلت) و لپ تاپ با یک شماره به وایبر وصل باشین و این دو نسخه با هم سینک میشن.

 

اشتراک گذاری: