صفر و یک

SefroyekShow

امروز به صورت ویژه، می‌خوام یه برنامه ویدویی آنلاین رو معرفی کنم به نام صفر و یک. این برنامه در تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۲ توسط آقای دکتر مجیدی در سایت ۱پزشک معرفی شد. میزبان این برنامه آقای حسین سهندرام هستند. به بیان آقای مجیدی:

“برنامه «صفر و یک» با این پیش‌فرض ایجاد شده است که شمایی کلی از اخبار مهم فناوری روز را در یک برنامه چند دقیقه‌ای، به دست دهد، طوری که اگر شما روزی فرصت خواندن مطالب را در وبلاگ‌ها و سایت‌های معتبر نداشتید، با دیدن این برنامه، از جریان خبرهای مهم روز، عقب نمانید. ما دوست داریم برنامه در عین جنبه اطلاع‌رسانی، مفرح و سرگرم‌کننده هم باشد.”

تا امروز ۲۰ برنامه از صفر و یک و ویژه برنامه‌ای برای استارتاپ‌ویکند منتشر شده است. آرشیو برنامه صفر و یک در سایت ۱پزشک در دسترس همه قرار دارد.

آقای سهندرام، میزبان برنامه صفر و یک به صورت ویژه در برنامه استارتاپ‌ویکند شیراز حضور داشتند و با حمایت خودشون ویدیوی معرفی استارتاپ‌ویکند رو پیش از رویداد پخش کردن. همچنین در طول برگزاری رویداد، پوشش ویدویی را برای اولین بار در کشور انجام دادن که به زودی ویدیوهای این رویداد در برنامه صفر و یک پخش خواهد شد.

– – –

پی‌نوشت:

صفر و یک در شبکه های اجتماعی:        توییتر        فیسبوک        یوتیوب

اشتراک گذاری: